graduate thesis
Analiza utjecaja brendiranja na potrošačku lojalnost: povezanost između brendiranja, zadovoljstva potrošača i vjernosti brendu

Karačić, Marko
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Tourism and Rural Development in Pozega

Cite this document

Karačić, M. (2024). Analiza utjecaja brendiranja na potrošačku lojalnost: povezanost između brendiranja, zadovoljstva potrošača i vjernosti brendu (Graduate thesis). Požega: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Tourism and Rural Development in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:609174

Karačić, Marko. "Analiza utjecaja brendiranja na potrošačku lojalnost: povezanost između brendiranja, zadovoljstva potrošača i vjernosti brendu." Graduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Tourism and Rural Development in Pozega, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:609174

Karačić, Marko. "Analiza utjecaja brendiranja na potrošačku lojalnost: povezanost između brendiranja, zadovoljstva potrošača i vjernosti brendu." Graduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Tourism and Rural Development in Pozega, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:609174

Karačić, M. (2024). 'Analiza utjecaja brendiranja na potrošačku lojalnost: povezanost između brendiranja, zadovoljstva potrošača i vjernosti brendu', Graduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Tourism and Rural Development in Pozega, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:609174

Karačić M. Analiza utjecaja brendiranja na potrošačku lojalnost: povezanost između brendiranja, zadovoljstva potrošača i vjernosti brendu [Graduate thesis]. Požega: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Tourism and Rural Development in Pozega; 2024 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:609174

M. Karačić, "Analiza utjecaja brendiranja na potrošačku lojalnost: povezanost između brendiranja, zadovoljstva potrošača i vjernosti brendu", Graduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Tourism and Rural Development in Pozega, Požega, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:609174

Please login to the repository to save this object to your list.