@mastersthesis{ftrr:209, author = {{Najvirt, Sanja}}, title = {{Istraživanje tržišta slatkovodne ribe na primjeru ribnjačarstva PP Orahovica}}, } @mastersthesis{ftrr:211, author = {{Rako, Lorena}}, title = {{Strateški aspekti istraživanja tržišta nabave}}, } @mastersthesis{ftrr:213, author = {{Zeba, Magdalena}}, title = {{Upravljanje krizama}}, } @mastersthesis{ftrr:159, author = {{Resler, Ines}}, title = {{Eementi identiteta marke}}, } @mastersthesis{ftrr:143, author = {{Davidović, Anilija}}, title = {{Razvijanje odnosa s potrošačima}}, } @mastersthesis{ftrr:101, author = {{Prpić, Ivan}}, title = {{Analiza međunarodnog poslovanja na primjeru poduzeća}}, } @mastersthesis{ftrr:93, author = {{Matijević, Bruno}}, title = {{Držanje zaliha kao logistički podsustav poduzeća}}, } @mastersthesis{ftrr:77, author = {{Ivčetić, Ana}}, title = {{Izazovi razvoja ruralnog turizma u kontinentalnoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{ftrr:71, author = {{Galijaš, Danijela}}, title = {{Kriteriji izbora ponude u uvjetima različitih dimenzija nabave}}, } @mastersthesis{ftrr:81, author = {{Jupek, Claudia}}, title = {{Prodajna prezentacija: razumijevanje uloge marketing miksa u kreiranju lojanosti kupaca u trgovačkim centrima}}, } @mastersthesis{ftrr:99, author = {{Pavlović, Ranka}}, title = {{Ruralni turizam na primjeru Požeško-slavonske županije}}, } @mastersthesis{ftrr:97, author = {{Obradović, Anamarija}}, title = {{Tržište nafte između covid-19 pandemije i rata u Ukrajini}}, } @mastersthesis{ftrr:68, author = {{Čuljak, Slavenko}}, title = {{Uloga elektroničkih medija u promociji turističke destinacije}}, } @mastersthesis{ftrr:118, author = {{Vukoja, Valentina}}, title = {{Zapošljavanje}}, } @mastersthesis{ftrr:96, author = {{Muljević, Ena}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{ftrr:45, author = {{Karačić, Martina}}, title = {{Metode mjerenja vrijednosti branda}}, } @mastersthesis{ftrr:50, author = {{Podgorac, Mihaela}}, title = {{Prednosti i nedostaci slobode kretanja u Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{ftrr:52, author = {{Šaravanja, Blaženka}}, title = {{Upravljanje kvalitetom u hotelu Hilton}}, } @mastersthesis{ftrr:33, author = {{Biondić, Iva}}, title = {{Psihologija oglašavanja}}, } @mastersthesis{ftrr:30, author = {{Ćelić, Siniša}}, title = {{Tržište duhana i duhanskih proizvoda u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{ftrr:29, author = {{Ćelić, Maja}}, title = {{Tržište prijevoza roba i putnika željeznicom u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{ftrr:24, author = {{Grgić, Valentina}}, title = {{Informatizacija poslovnih subjekata}}, } @mastersthesis{ftrr:23, author = {{Ećimović, Tomislav}}, title = {{Međuodnos logističkih sustava poduzeća i uspješnosti poslovanja}}, } @mastersthesis{ftrr:27, author = {{Kuzman, Manuela}}, title = {{Proces nabave (opreme) i ugovaranje u hep grupi}}, } @mastersthesis{ftrr:18, author = {{Vidović, Ana}}, title = {{Proces istraživanja tržišta na primjeru poduzeća}}, } @mastersthesis{ftrr:14, author = {{Marković, Jelena}}, title = {{Okruženje suvremene prodaje s aspekta Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{ftrr:9, author = {{Čorak Veić, Emilija}}, title = {{Utjecaj interneta na razvoj poslovanja}}, } @mastersthesis{vup:2584, author = {{Šimunović, Melita}}, title = {{IZAZOVI REGIONALNIH RAZLIKA U RAZVOJU REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2571, author = {{Galović, Mihaela}}, title = {{IZAZOVI SEOSKOG TURIZMA U KONTINENTALNOJ HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2552, author = {{Jurišić, Nikola}}, title = {{IZAZOVI TRŽIŠTA POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE U ODNOSU NA EUROPSKU UNIJU}}, } @mastersthesis{vup:2586, author = {{Bertić, Kristijan}}, title = {{MOTIVACIJA I POTREBA U PROCESU PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{vup:2587, author = {{Kelemen, Marko}}, title = {{SANACIJA HRVATSKOG BANKOVNOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vup:2543, author = {{Ćosić, Dora}}, title = {{TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:2541, author = {{Ećimović, Ivan}}, title = {{TRENDOVI INTERNET PRODAJE TIJEKOM PANDEMIJE COVID 19}}, } @mastersthesis{vup:2580, author = {{Blažević, Anamarija}}, title = {{ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:2559, author = {{Čakalić, Kristina}}, title = {{ULOGA INOVACIJA U POSLOVANJU HOTELSKO TURISTIČKIH PODUZEĆA NA PRIMJERU "VALAMAR RIVIERA D.D."}}, } @mastersthesis{vup:2579, author = {{Banaj, Andreja}}, title = {{UPRAVLJANJE ASORTIMANOM U MALOPRODAJI NA PRIMJERU AUTODIJELOVA BARIŠIĆ}}, } @mastersthesis{vup:2557, author = {{Maurus, Tihomir}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID 19 NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:2540, author = {{Ljubičić, Veronika}}, title = {{UTJECAJNI ČIMBENICI NA KUPOVINU}}, } @mastersthesis{vup:2573, author = {{Bušljeta, Tonka}}, title = {{VAŽNOST KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA U PRODAJI}}, } @mastersthesis{vup:2554, author = {{Fićković, Monika}}, title = {{VAŽNOST PROPAGANDE OD USTA DO USTA}}, } @mastersthesis{vup:2304, author = {{Rakušić, Ivana}}, title = {{ZNAČAJ VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U PRODAJI}}, } @mastersthesis{vup:2287, author = {{Jažo, Matej}}, title = {{E-MARKETING}}, } @mastersthesis{vup:2272, author = {{Juričić, Ivona}}, title = {{PRODAJNA PREZENTACIJA I DEMONSTRACIJA}}, } @mastersthesis{vup:2238, author = {{Stjepić, Ivana}}, title = {{POJAVNI OBLICI TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2608, author = {{Letinić, Kornelija}}, title = {{ODREDNICE TRŽIŠTA ČAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2507, author = {{Štimac, Martin}}, title = {{ANALIZA MASOVNIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{vup:2400, author = {{Tubanović, Gabrijela}}, title = {{DRŽAVNE POTPORE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2368, author = {{Šakota, Barbara}}, title = {{OBLICI ZAŠTITE POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2382, author = {{Matijević, Dinka}}, title = {{PREMIJSKA CIJENA U HOTELIJERSTVU}}, } @mastersthesis{vup:2465, author = {{Čolić, Klaudija}}, title = {{PRIMJENA METODA BUDŽETIRANJA KAPITALA U PROCESU INVESTICIJSKOG ODLUČIVANJA}}, } @mastersthesis{vup:2388, author = {{Potrebica, Ivan}}, title = {{PSIHOLOŠKI MODELI PONAŠANJA KUPACA U TEORIJI I PRAKSI}}, } @mastersthesis{vup:2673, author = {{Novak, Marija}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MARKETING MENADŽMENTA}}, } @mastersthesis{vup:2477, author = {{Vukojević, Anja}}, title = {{TURIZAM KAO TEMELJ HRVATSKE RAZVOJNE STRATEGIJE}}, } @mastersthesis{vup:2481, author = {{Jupek, Claudia}}, title = {{BENCHMARKING PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:2480, author = {{Crnoja, Antonia}}, title = {{ODABIR CILJNOG SEGMENTA U PRODAJI}}, } @mastersthesis{vup:2437, author = {{Tadić, Mario}}, title = {{POSTPRODAJNO ZADOVOLJSTVO KUPACA}}, } @mastersthesis{vup:2499, author = {{Čolić, Antonio}}, title = {{TRANSPORTNI SUSTAV KAO LOGISTIČKI PODSUSTAV PODUZEĆA U OKVIRU FUNKCIJE NABAVE U DISTRIBUCIJSKOM LANCU STVARANJA VRIJEDNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:2423, author = {{Jelić, Valentina}}, title = {{ZNAČAJ OBRAZOVANJA U PODUZEĆU U UVJETIMA TURBULENTNOG TRŽIŠNOG POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vup:2359, author = {{Barišić, Luka}}, title = {{MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:2348, author = {{Špehar, Lada}}, title = {{PROCES UTVRĐIVANJA POREZNE OBVEZE PROMETA NEKRETNINA NA PRIMJERU PODRUČNOG UREDA POŽEGA}}, } @mastersthesis{vup:2511, author = {{Borovac, Danijela}}, title = {{CJENOVNE TEHNIKE NA TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vup:2517, author = {{Horvat, Mirjana}}, title = {{KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:2605, author = {{Lončar, Dalia}}, title = {{TURIZAM U REPUBLICI HRVATSKOJ KAO IZVOZNI PROIZVOD}}, } @mastersthesis{vup:2392, author = {{Kakuk, Marin}}, title = {{MARKETING TRIKOVI U KOMUNICIRANJU SA POTROŠAČIMA}}, } @mastersthesis{vup:2516, author = {{Landeka, Ivana}}, title = {{OBRAČUN KAMATA KOD KOMERCIJALNIH KREDITA}}, } @mastersthesis{vup:2366, author = {{Mitrović, Ivan}}, title = {{UTJECAJ PROGRAMA VINSKE OMOTNICE NA RAZVOJ OBITELJSKOG POLJOPRIVREDNOG GOSPODARSTVA}}, } @mastersthesis{vup:2341, author = {{Skorup Sokolić, Maja}}, title = {{STRATEGIJE I TAKTIKE PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{vup:2321, author = {{Bumba, Mihael}}, title = {{ORDINIRANO I EGZAKTNO VRIJEME U JEDNOSTAVNIM KAMATNOM RAČUNU}}, } @mastersthesis{vup:2409, author = {{Škorić, Dragana}}, title = {{VERBALNA I NEVERBALNA KOMUNIKACIJA U PRODAJI}}, } @mastersthesis{vup:2654, author = {{Topčić, Dino}}, title = {{IZAZOVI I ODREDNICE REGIONALNOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2649, author = {{Šarčević, Anamaria}}, title = {{ODNOSI S JAVNOŠĆU U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:2508, author = {{Štrljić, Vinka}}, title = {{PLANOVI I KONTROLA U UPRAVLJANJU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:2640, author = {{Jušić, Petar}}, title = {{SUSTAVI UPRAVLJANJA ZALIHAMA}}, } @mastersthesis{vup:2642, author = {{Tomašević, Helena}}, title = {{ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vup:2638, author = {{Vidović, Matea}}, title = {{UPRAVLJANJE OSOBNOM PRODAJOM}}, } @mastersthesis{vup:2637, author = {{Tudović, Anita}}, title = {{UTJECAJ KVALITETE NA TRŽIŠNO REPOZICIONIRANJE TOPLICA LIPIK KAO JAVNE ZDRAVSTVENE USTANOVE}}, } @mastersthesis{vup:2607, author = {{Puljašević, Marina}}, title = {{ANALIZA TRŽIŠTA ODJEĆE NA MALO - OSVRT NA POŽEŠKO-SLAVONSKU ŽUPANIJU}}, } @mastersthesis{vup:2534, author = {{Janček, Karlo}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA E-JAVNA UPRAVA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2399, author = {{Ergović, Ivan}}, title = {{PROGRAM RURALNOG RAZVOJA KAO POTPORA RAZVOJU RURALNOG PROSTORA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2681, author = {{Smolić, Marin}}, title = {{SWOT I PESTLE ANALIZA HRVATSKOG GOSPODARSTVA}}, } @mastersthesis{vup:2606, author = {{Jurišić, Nikola}}, title = {{ZNAČAJ I ULOGA POLJOPRIVREDE U RAZVOJU GOSPODARSTVA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2283, author = {{Tutić, Katarina}}, title = {{UTJECAJ HARMONIZACIJE ELEMENATA ORGANIZACIJSKE STRUKTURE NA ORGANIZACIJSKI DIZAJN}}, } @mastersthesis{vup:2401, author = {{Kuda, Ljiljana}}, title = {{PROMOCIJA PUTEM MASOVNIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{vup:2215, author = {{Redkin, Dario}}, title = {{FRANŠIZA}}, } @mastersthesis{vup:2208, author = {{Šipura, Ana}}, title = {{TRGOVINA U REPUBLICI HRVATSKOJ: ISKUSTVA INOZEMNOG INVESTITORA}}, } @mastersthesis{vup:2147, author = {{Matić, Sara}}, title = {{UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vup:2052, author = {{Piplica, Kornelija}}, title = {{MARKA I KVALITETA PROIZVODA U FUNKCIJI MARKETINŠKE USPJEŠNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:2018, author = {{Perše, Marijana}}, title = {{SEOSKI TURIZAM U POŽEŠKO-SLAVONSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{vup:1684, author = {{Sokol, Ivan}}, title = {{"DIZAJN U FUNKCIJI MARKETINGA"}}, } @mastersthesis{vup:1703, author = {{Đurić, Valentino}}, title = {{DRUŠTVENI MARKETING}}, } @mastersthesis{vup:1689, author = {{Marčinković, Ivana}}, title = {{GRANIČNE PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:1702, author = {{Juričić, Ivona}}, title = {{ISPITIVANJE PONAŠANJA POTROŠAČA USLIJED POVEĆANJA CIJENA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1660, author = {{Bušić, Bruno}}, title = {{STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA}}, } @mastersthesis{vup:1691, author = {{Bradarić, Maja}}, title = {{STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE}}, } @mastersthesis{vup:1692, author = {{Radonić, Ana}}, title = {{UPRAVLJANJE ELEMENTIMA IDENTITETA MARKE}}, } @mastersthesis{vup:1675, author = {{Šimić, Sandra}}, title = {{UTJECAJ DIREKTIVE VIJEĆA EUROPE O ZAJEDNIČKOJ OSONOVICI POREZA NA DOBIT NA POSLOVANJE PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:1676, author = {{Matić, Matea}}, title = {{UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1704, author = {{Bušljeta, Tonka}}, title = {{ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1262, author = {{Ivković, Marija}}, title = {{TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:1233, author = {{Stipić, Marija}}, title = {{ANALIZA MASOVNIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{vup:1154, author = {{Žagar, Lucija}}, title = {{PERSPEKTIVE PROŠIRENJA EUROPSKE UNIJE U BUDUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:1157, author = {{Škorić, Dragana}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI TURISTIČKO-UGOSTITELJSKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1176, author = {{Skorup, Maja}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:1181, author = {{Kajba, Davor}}, title = {{PRORAČUN REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:1177, author = {{Vidović, Matea}}, title = {{VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{vup:1103, author = {{Sigurnjak, Jelena}}, title = {{DEFINICIJA I VRSTE TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:1104, author = {{Stazić, Monika}}, title = {{HRVATSKA U EUROPSKOJ UNIJI - STVARNOST ILI ILUZIJA}}, } @mastersthesis{vup:949, author = {{Šokec, Silvija}}, title = {{ODRŽIVOST HRVATSKOG ZDRAVSTVENOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vup:913, author = {{Petrović, Matea}}, title = {{ZNAČAJKE HRVATSKOG TRŽIŠTA RADA: TRENDOVI I PERSPEKTIVE}}, } @inproceedings{vup:907, author = {{Šostar, Marko and Andrlić, Berislav and Marukić, Ana}}, title = {{Student Knowledge About EU Funds:Importance of Lifelong Learning}}, } @mastersthesis{vup:861, author = {{Jug, Mirjana}}, title = {{INTERNI ODNOSI S JAVNOŠĆU}}, } @inproceedings{vup:1276, author = {{Andrlić, Berislav and Šostar, Marko and Devčić, Anton}}, title = {{Customer Relationship Management in EU Project Application: Research Study of Agronet System}}, } @article{vup:1209, author = {{Andrlić, Berislav and Šostar, Marko and Bodegrajac, Tatjana}}, title = {{Impact of EU Funding on Rural and Regional Development Management}}, } @inproceedings{vup:1274, author = {{Hak, Mario and Andrlić, Berislav and Šostar, Marko}}, title = {{Using Information Technology in Business Process Re-Engineering: Case Study of Tax Administration Croatia}}, } @mastersthesis{vup:819, author = {{Rajič, Nikolina}}, title = {{PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{vup:797, author = {{Bodegrajac, Tatjana}}, title = {{UTJECAJ EU FONDOVA NA SMANJENJE REGIONALNIH NEJEDNAKOSTI}}, } @mastersthesis{vup:798, author = {{Bodegrajac, Tatjana}}, title = {{UTJECAJ EU FONDOVA NA SMANJENJE REGIONALNIH NEJEDNAKOSTI}}, } @mastersthesis{vup:718, author = {{Galjer Derežić, Željka}}, title = {{FINANCIRANJE RURALNOG TURIZMA U KONTEKSTU FONDOVA EU}}, } @mastersthesis{vup:683, author = {{Zrilić, Martina}}, title = {{GRANIČNE PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:736, author = {{Malić, Ninoslav}}, title = {{SCHENGENSKI SPORAZUMI}}, } @mastersthesis{vup:743, author = {{Mitrović, Antonija}}, title = {{TEMELJNE ZNAČAJKE I ODREDNICE TRŽIŠTA POSLOVNE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{vup:725, author = {{Strapač, Kristina}}, title = {{UNAPRJEĐENJE PRODAJE}}, } @mastersthesis{vup:722, author = {{Radonić, Ana}}, title = {{UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROPAGANDNE PORUKE}}, } @mastersthesis{vup:735, author = {{Čutek, Jasmina}}, title = {{UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{vup:641, author = {{Crljen, Antonela}}, title = {{MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:440, author = {{Ciprić, Marko}}, title = {{DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA}}, } @mastersthesis{vup:439, author = {{Pehar, Sara}}, title = {{ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:388, author = {{Ilek, Maja}}, title = {{ODRŽIVOST HRVATSKOG MIROVNOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vup:290, author = {{Fofić, Valentina}}, title = {{STATUSNI SIMBOL MARKE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:280, author = {{Marić, Ivana}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:247, author = {{Tomić, Renata}}, title = {{MARKETING MIKS}}, } @mastersthesis{vup:152, author = {{Hoffmann, Jasna}}, title = {{INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vup:154, author = {{Čičković, Nikolina}}, title = {{ISTRAŽIVANJE PRODAJNOG TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:151, author = {{Potkonjak, Maja}}, title = {{IZVOZ I UVOZ HRVATSKIH ŽUPANIJA}}, } @mastersthesis{vup:150, author = {{Vukoja, Ivana}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:153, author = {{Šutić, Marija}}, title = {{UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:135, author = {{Budin, Mihael}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{vup:77, author = {{Kvočić, Zlatan}}, title = {{PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{vup:78, author = {{Lacko, Marina}}, title = {{PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE}}, } @mastersthesis{vup:264, author = {{Puljić, Stanko}}, title = {{ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI INTERNETA U MARKETING KOMUNICIRANJU U UGOSTITELJSTVU}}, } @mastersthesis{vup:65, author = {{Janeček, Ana}}, title = {{OBILJEŽJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vup:12, author = {{Novačić, Darko}}, title = {{MARKA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:45, author = {{Piletić, Marko}}, title = {{TEHNIKE PROMOCIJE PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{vup:59, author = {{Anđelić, Matija}}, title = {{TEMELJNI PROBLEM EKONOMSKE ORGANIZACIJE}}, } @mastersthesis{vup:17, author = {{Redkin, Dario}}, title = {{TRENDOVI I IZAZOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:38, author = {{Knežević, Lucija}}, title = {{ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{vup:1604, author = {{Matačić, Klara}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:1905, author = {{Grgačević, Matej}}, title = {{SEKTORSKA ANALIZA KORIŠTENJA SREDSTAVA IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE}}, } @mastersthesis{vup:1603, author = {{Pišmiš, Vjekoslav}}, title = {{STRATEŠKO PLANIRANJE U JAVNOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{vup:1613, author = {{Buzak, Mirela}}, title = {{PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE}}, } @mastersthesis{vup:1903, author = {{Kefelja, Dejana}}, title = {{IZVORI FINANCIJSKIH INFORMACIJA I NJIHOVA PRIMJENA U FINANCIJSKOM ODLUČIVANJU}}, } @mastersthesis{vup:1612, author = {{Rajnović, Josip}}, title = {{UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE}}, } @mastersthesis{vup:1600, author = {{Glavić, Nikolina}}, title = {{MARKETING U PROIZVODNJI HRANE}}, }