Dataset
Dataset: umjetna_inteligencija_u_turizmu.csv, 336.07 KB
Access Condition: Open access
Linked objects
Artificial Intelligence in Tourism: Croatian Consumers' Perception and Attitudes | Conference paper / Scientific paper - Original scientific paper
Please login to the repository to save this object to your list.
Cite this document

Pisker, B. (2024). Dataset -Socio-ekonomski aspekti primjene umjetne inteligencije u sektoru turizma [Data set]. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:793120.

Pisker, Barbara. Dataset -Socio-ekonomski aspekti primjene umjetne inteligencije u sektoru turizma. Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2024. 01 Nov 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:793120.

Pisker, Barbara. 2024. Dataset -Socio-ekonomski aspekti primjene umjetne inteligencije u sektoru turizma. Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:793120.

Pisker, B. 2024. Dataset -Socio-ekonomski aspekti primjene umjetne inteligencije u sektoru turizma. Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. [Online]. [Accessed 01 November 2024]. Available from: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:793120.

Pisker B. Dataset -Socio-ekonomski aspekti primjene umjetne inteligencije u sektoru turizma. [Internet]. Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2024, [cited 2024 November 01] Available from: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:793120.

B. Pisker, Dataset -Socio-ekonomski aspekti primjene umjetne inteligencije u sektoru turizma, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2024. Accessed on: Nov 01, 2024. Available: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:793120.