Samardžić, A. (2023). Zadovoljstvo klijenata s online trgovinom (Diplomski rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:164349
Samardžić, Ana. "Zadovoljstvo klijenata s online trgovinom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:164349
Samardžić, Ana. "Zadovoljstvo klijenata s online trgovinom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:164349
Samardžić, A. (2023). 'Zadovoljstvo klijenata s online trgovinom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:164349
Samardžić A. Zadovoljstvo klijenata s online trgovinom [Diplomski rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:164349
A. Samardžić, "Zadovoljstvo klijenata s online trgovinom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:164349