Vidović, A. (2023). Proces istraživanja tržišta na primjeru poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:449724
Vidović, Ana. "Proces istraživanja tržišta na primjeru poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:449724
Vidović, Ana. "Proces istraživanja tržišta na primjeru poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:449724
Vidović, A. (2023). 'Proces istraživanja tržišta na primjeru poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:449724
Vidović A. Proces istraživanja tržišta na primjeru poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2023 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:449724
A. Vidović, "Proces istraživanja tržišta na primjeru poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:449724