Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi
Citirajte ovaj rad
Gašpar, I. (2024). Pružanje javnih usluga na primjeru poduzeća Hrvatska pošta (Završni rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:078961
Gašpar, Ivana. "Pružanje javnih usluga na primjeru poduzeća Hrvatska pošta." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:078961
Gašpar, Ivana. "Pružanje javnih usluga na primjeru poduzeća Hrvatska pošta." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:078961
Gašpar, I. (2024). 'Pružanje javnih usluga na primjeru poduzeća Hrvatska pošta', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:078961
Gašpar I. Pružanje javnih usluga na primjeru poduzeća Hrvatska pošta [Završni rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2024 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:078961
I. Gašpar, "Pružanje javnih usluga na primjeru poduzeća Hrvatska pošta", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:078961