Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi
Citirajte ovaj rad
Jelavić, N. (2024). Preferencije kupnje i percepcija potrošača o kvaliteti mesa u trgovinama (Završni rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:509221
Jelavić, Nika. "Preferencije kupnje i percepcija potrošača o kvaliteti mesa u trgovinama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:509221
Jelavić, Nika. "Preferencije kupnje i percepcija potrošača o kvaliteti mesa u trgovinama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:509221
Jelavić, N. (2024). 'Preferencije kupnje i percepcija potrošača o kvaliteti mesa u trgovinama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:509221
Jelavić N. Preferencije kupnje i percepcija potrošača o kvaliteti mesa u trgovinama [Završni rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2024 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:509221
N. Jelavić, "Preferencije kupnje i percepcija potrošača o kvaliteti mesa u trgovinama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:509221