Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi
Citirajte ovaj rad
Jozić, A. (2025). Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat (Završni rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114
Jozić, Ante. "Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114
Jozić, Ante. "Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114
Jozić, A. (2025). 'Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 03.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114
Jozić A. Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat [Završni rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2025 [pristupljeno 03.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114
A. Jozić, "Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114