završni rad
Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat

Jozić, Ante
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi

Citirajte ovaj rad

Jozić, A. (2025). Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat (Završni rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114

Jozić, Ante. "Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114

Jozić, Ante. "Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114

Jozić, A. (2025). 'Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 03.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114

Jozić A. Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat [Završni rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2025 [pristupljeno 03.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114

A. Jozić, "Značaj lojalnosti potrošača i programi vjernosti kao marketinški alat", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:704114

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.