Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi
Citirajte ovaj rad
Jupek, C. (2023). Prodajna prezentacija: razumijevanje uloge marketing miksa u kreiranju lojanosti kupaca u trgovačkim centrima (Diplomski rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:990852
Jupek, Claudia. "Prodajna prezentacija: razumijevanje uloge marketing miksa u kreiranju lojanosti kupaca u trgovačkim centrima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:990852
Jupek, Claudia. "Prodajna prezentacija: razumijevanje uloge marketing miksa u kreiranju lojanosti kupaca u trgovačkim centrima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:990852
Jupek, C. (2023). 'Prodajna prezentacija: razumijevanje uloge marketing miksa u kreiranju lojanosti kupaca u trgovačkim centrima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:990852
Jupek C. Prodajna prezentacija: razumijevanje uloge marketing miksa u kreiranju lojanosti kupaca u trgovačkim centrima [Diplomski rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2023 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:990852
C. Jupek, "Prodajna prezentacija: razumijevanje uloge marketing miksa u kreiranju lojanosti kupaca u trgovačkim centrima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:990852