Karačić, M. (2023). Metode mjerenja vrijednosti branda (Završni rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:719842
Karačić, Martina. "Metode mjerenja vrijednosti branda." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:719842
Karačić, Martina. "Metode mjerenja vrijednosti branda." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:719842
Karačić, M. (2023). 'Metode mjerenja vrijednosti branda', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:719842
Karačić M. Metode mjerenja vrijednosti branda [Završni rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:719842
M. Karačić, "Metode mjerenja vrijednosti branda", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:719842