Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi
Citirajte ovaj rad
Rako, L. (2024). Strateški aspekti istraživanja tržišta nabave (Završni rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:029486
Rako, Lorena. "Strateški aspekti istraživanja tržišta nabave." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:029486
Rako, Lorena. "Strateški aspekti istraživanja tržišta nabave." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:029486
Rako, L. (2024). 'Strateški aspekti istraživanja tržišta nabave', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:029486
Rako L. Strateški aspekti istraživanja tržišta nabave [Završni rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2024 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:029486
L. Rako, "Strateški aspekti istraživanja tržišta nabave", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:029486